01.06.2012

הממתקים מMUA שקיבלתי באמצע עוצר קניות.

את האתר של MUA גיליתי בשיטוטי לילה קצת לפני שישראלה משקר החן והבל היופי חזרה מאנגליה וכתבה את הסקירה שלה. 
ובגלל שאנחנו כידוע מוגבלים ביותר בסכום שאפשר להעביר בלי לשלם מכס, הפצצתי בהזמנה ושלחתי אותה לדודה שלי שגרה בגרמניה. 
היה עם זה סיפור שלם שהחבילה כן הגיעה לדואר וחזרה לחו"ל מבלי שאפילו קיבלתי פתק אחד שהודיע לי שזה נחת בארץ. למזלו הרב מאוד של הדואר החבילה חזרה אליי כעבור פחות משבועיים והכל היה שלם. 
כאן מסתיימות להן ההקדמות ואני עוברת לחבילה עצמה =]
במקור הזמנתי את כל 8 הפלטות שהופיעו באתר (כן אני מניאקית אני יודעת...), אבל באמת שכמעט ולא מצאתי עליהן סקירות רעות. כל פלטה עולה £4.00 שזה בערך 24 ש"ח, כל פלטה שוקלת 9.6 גר'. משתלם.
*כל המברשות שלי ושל אימא עברו חפיפה בבוקר לכן שמתי את הסווטצ'ים עם איזה מברשת ישנה ופיצית, לכן הגודל קופץ. סורי.*
הפלטה הראשונה היא Heaven and Earth - זאת פלטה של גווני חום, טאופ וברונזה. הגוונים מעלפים! הצלליות רכות, פיגמנטיות ממוצע פלוס. היוצאת דופן היא הבהירה מכולן, היא יבשה וטיפה גירית כשמנסים לאסוף חומר. 
אתמול לפני שהלכתי לישון ניסיתי שילוב של שלוש צלליות - 2 ו 3 ו 11. 
העיניים הירוקות שלי הפכו להיות בצבע ירוק-ענבר. אצלם כשאתאפר שוב עם השילוב.  אני מאוהבת בפלטה הזאת 3>
הפלטה השניה היא Glamour Days - פלטה שמיועדת ליום יום. מורכבת בעיקרה מצלליות שהן שימריות. הנצנוץ הוא לא גס אלא די עדין. הבעיה היא ששלוש צליליות המאט שיש שם, מרגישות קצת פחות פיגמנטיות ורכות. הצללית הכחולה כהה גם הייתה לא משהו מבחינת פיגמנט. הכי אהבתי את הצללית השניה. היא מהממת! 
אולי אשנה את דעתי, אבל כרגע... במחשבה שניה לא הייתי מזמינה את הפלטה. 
הפלטה השלישית היא Glitter Ball - כשמה היא היא ממש כדור דיסקו גליטרי מנצנץ! עד עכשיו אהבתי את הפלטה הזו יותר מכל. כן היא הכי מדליקה בעיניי. גם הכי פיגמנטית ורכה. כן היא נראית הכי פחות שימושית כי כמה כבר פעמים בשבוע יוצאים לבלות למקומות שדורש איפור כל כך מנצנץ? אבל אני לגמרי מאוהבת בה...
עוד שתיים שהגיעו אליי הן Dusk til Dawn (אני מתה על השם שלה, כי רק מלגלגל אותו בלשון אני נזכרת בסרט של רודריגס עם טרנטינו וקלוני From Dusk Till Dawn) וStarry Night ופה אני תומכת לגמרי בביקורת של ישראלה עליהן. 
עכשיו ספרתן רק חמש פלטות ואמרתי שהזמנתי 8? נכון, שלוש פלטות Pretty PastelsPoptastic PaletteGlamour Nights דודה שלי ביקשה להשאיר אצלה, ומכיוון שהיה לה יומהולדת הסכמתי בכיף. 
מוצר נוסף שהכנסתי זה היו ההשפתונים\ליפסטיקים. לMUA אין הרבה גוונים בליפסטיקים, סה"כ 16. הזמנתי ארבע גוונים. גוון 4 - משהו שבאתר נראה כמו וורוד בזוקה, בפועל זה ורוד ממש עדין ונקי עליי. גוון 14 - ניוד בז' אם תת גוון חם. גוון 15 - עירבוב של ורוד וקורל בשם Juicy. גוון 16 - כתום קורל בשם Nectar. 
כל ליפסטיק עולה £1.00 שזה בערך 6 ש"ח ויש בו 3.8 גר'. ממש אהבתי שבתחתית האריזה יש פס עם צבע שפתון כמו בניקס. 
ועכשיו ההפתעה... הם לחותיים בטירוף! כשמרחתי אותם הרגשתי שאני מורחת בלאם עם צבע. טיפה דביקים בחמש הדק' הראשונות, עם ברק עדין. לא הכי עמידים (אחרי כוס קפה נרשמה התחלת דהייה), אבל לי זה לא בעיה, כי כיף לי להוציא אותם מהתיק. הבעיה היחידה שאני מוצאת בהם זה הריח - משהו מתוק ודביק בטירוף כמו סוכר עם מרשמלו ווניל. סה"כ אני מרוצה מהצבעים ומהאיכות. רק תשפרו את הריח ותוסיפו שמות לכל הגוונים!
לפי הסדר המספרי מקטן לגדול. השניה עם פלאש.
בנוסף הזמנתי גם פריימר לפנים, מייקאפ מאט בגוון 1 Soft Sand, קרם BB בגוון מדיום (כל השלישיה זה אריזות פיצפוניות של 30 מ"ל), פריימר לעיניים, קונסילר עט עם מברשת ועיפרון קונטור 3 ב1 בצבע חום, עיפרון לעיניים בצבע ירוק ולק סגול. את כל זה עדיין לא פתחתי, אבל אני אצלם בהמשך השבוע. 
היו בהזמנה סומקים, פודרה, מסקרות והקיט שהם צירפו לכל רוכש עם ליפגלוס ושני לקים שגם השארתי לדודה שלי, אם היא תסכים לרשום לי ביקורת על השימוש אני אעלה אותה פה בהמשך. 
המשלוח לישראל הוא £7.5 זה נראה יקר, אבל אם מזמינים הרבה (וכולל המשלוח מגיעים ל75 דולר בהמרה) זה יוצא בסדר. האמת היא שאם אני עוד פעם אזמין משם מתישהו - אני לא הולכת להתעסק שוב כמו הפעם הזאת בלשלוח לדודה שלי ולחכות שזה יגיע אליי.
מקווה שנהינתן, ושהחום המעיק הזה יעזוב אותנו במהרה! 

בונוס! מיסי אהובתי מרחרחת מלמטה את החבילה

*גילוי נאות: כל המוצרים נרכשו מכספי האישי

11 комментариев:

  1. אהבתי מאוד את הגוונים בפלטה השלישית
    הגוונים של כל השפתונים מוצלחים עד מהממים, על השפתיים הם אטומים, או נראים כמו גלוס חצי שקוף?
    אהבתי את האריזות שלהם, שרואים את הגוון בחוץ.
    המחירים מגוכחים אבל מה לגבי משלוחה?
    תתחדשי!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. השלישית היא הכי יאמי!
      השפתונים בדיוק כמו על היד. אבל אפשר לשחק, את רוצה יותר אטום - תפעילי קצת יותר כוח במריחה, רוצה יותר עדין תרפרפי על השפתיים.
      אני תמיד מורחת עם קצת כוח)))
      המשלוח לארץ הוא 7.5 לש"ט. יקר אבל אם את מזמינה כמה שיותר (שיחד עם המשלוח לא עןבר את גבול המכס) שווה לך
      *אני אוסיף עכשיו את המשלוח באמת ששכחתי.

      Удалить
    2. המשלוח לגרמניה היה חצי מהמשלוח לארץ אבל תאמיני לי... זה לא שווה את זה

      Удалить
  2. 7.5 זה הוגן מאוד, במיוחד עם המתנות :)

    ОтветитьУдалить
  3. אכן :-]
    רק אם את מזמינה עכשיו, המתנה שלהם עכשיו זה פלטה של גלאמור דייס בכל הזמנה מעל 4 לישט. קיט החגים כנראה כבר לא במלאי והם הסירו אותו מהאתר.

    ОтветитьУдалить
  4. גם אני הזמנתי מהם וקיבלתי את הקיט של הלקים והגלוס! אחלה קיט וגם עם הפריימר הגיעה צללית חינם :)
    אגב, יש עכשיו קיט של 5 מוצרים חינם לסופ"ש יובל למלכה אליזבת אם קונים מעל 15 פאונד.
    אני ממש אהבתי את המוצרים שלי!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. כן דודה שלי ממש התלהבה מהקיט זה היה סגנון "יואו זה כזה יאמי ובדיוק הצבעים שלי!"
      כן סופ"ש של המלכה אליזבט ויש המון מתנות חמודות בכל מיני אתרים אם מזמינים.
      יש מצב לקבל רשימה של ההזמנה + חוות דעת? ;-]

      Удалить
  5. השפתונים נראים מעולה! תתחדשי!

    ОтветитьУдалить
  6. תתחדשי שוב!!! נראה מדליק לגמרי... נשמח לשמוע איך זה מחזיק ביום יום :)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. תודה יקירתי =)
      אני אעדכן ברגע שהם יצברו לפחות שבוע שבועיים שימוש...

      Удалить