23.06.2012

רכות כמשי או חתולה מטופחת אחת.

מימין לשמאל: סט צהוב לפנים, סומק, סטיפלינג וסט סגול לעיניים. גודל המברשות בהשוואה למטבע של שקל.
כמו כל בחורה ממוצעת אני צופה בסרטונים של האחיות pixiwoo ביוטיוב. 
ברגע שרצה שמועה על מברשות מבית סמנתה צ'פמן נכנסתי לאתר והזלתי ריר על המברשות שלא היו בהישג ידי ומה רבה הייתה שמחתי שכל הליין הגיע פתאום לIHERB האהוב והממכר (עוצר קניות ביאס לגמרי). 
נתחיל ברכות שלהן... OMG כמה שהן רכות!!! כל מי שיש לו חתול\ה מטופח\ת בבית יודע מה זה שיער רך וחלק כמשי. ככה המברשות ריל טכניקס מרגישות. כשהן הגיעו מיששתי אותן בלי סוף כאילו אין מחר. (מברשת הסיגמא שלי איבדה את תוארה ומעמדה כרכה ביותר. ואפילו החתולה שלי בדרך לאיבוד התואר הנ"ל)
המברשות אומנם מיוצרות בסין, אבל הן משיער טקלון סינטטי, ואפילו שערה אחת לא נשרה מהן בכל החפיפות שהיו עד היום וכולן בנויות כמו מברשות דו פייבריות שזה מעולה בעיני, מכיוון שאני רואה כמה חומר אספתי וכמה טוב הן התנקו עם מנקה מברשות או חפיפה שבועית. על כל מברשת כתוב השם שלה שזה גימיק נחמד.
ועכשיו למברשות עצמן: 
השתיים הראשונות שחמדתי היו הוורודות, כשהן מברשות לפינישים למינהם ואת כולן אפשר להעמיד על השולחן מכיוון שיש להן "רגל" שטוחה. 

Blush Brush - מברשת סומק. אבל בפועל זו מברשת מולטיטאסקינג שמשמשת אותי גם לפודרה ולברונזר. היא טיפה ביצתית, מעוגלת, מספיק גדולה בשביל לכסות שטח פנים נרחב (והפנים שלי לא קטנות). ובגלל שהיא אוספת מעט חומר הסיכוי לקבל איתה כתם ליצני של סומק או להגזים בהנחת ברונזר מינימלים עד אפסיים. והיא מעולה בטשטושים!
מחירה 8.99 דולר, בערך 36 ש"ח. והאמת? את מברשת מאק (היקרה להחריד שקיבלתי במתנה) היא מחליפה בכבוד ועולה בקושי עשירית ממחיר של מאק וגם סינטטית שזה מעולה בגלל אי שימוש על בע"ח.

Stippling Brush- מברשת מייקאפ. המברשת הזאת מיועדת לכל המרקמים הנוזליים והקרמיים. בפועל אני שמה איתה מייקאפ שיש לי זמן בבוקר, מכיוון שהיא די קטנה ומצריכה עבודה במין מעגלים כדי שהמייקאפ יתיישב טוב ובלי מריחות ובגלל שהיא קטנה היא מדוייקת יותר, אבל גם מצריכה יותר זמן עבודה. מצאתי שהיא גם מעולה לסומק קרמי של ניקס שיש לי ולסומקים האבקתיים הלא פיגמנטים. היא לא הכי דחוסה בעולם ובגלל זה מטשטשת מעולה את המרקם הקרמי ומצד שני אם לוקחים סומק אבקתי או דחוס שלא פיגמנטי במיוחד מקבלים מספיק צבע על הלחיים מבלי להיראות ליצן. מ-ו-ש-ל-מ-ת! 
מחירה 9.99 דולר, בערך 40 ש"ח. יותר זולה מסיגמא, שוב עשירית ממחיר של מברשת מאק וזהה בביצועים.
 
הסט השני שבחרתי, היה הסט הצהוב. סט פנים בסיסי המכיל 4 מברשות.
Detailer Brush - מברשת קונסילר או שפתיים. היא פיצפונת, שטוחה, מחודדת בקצה וקשה. הקונסילר שלי מעולם לא נראה טוב יותר!!! ניסיתי גם להניח איתה ליפסטיק אדום וזה היה בסדר אבל לא אשתמש במברשת הזו שוב למטרה זו. 
Buffing Brush - מברשת באפינג. מצאתי שהיא מעולה בשביל פודרה דחוסה וחידושי מייקאפ במהלך היום (אצלי זה בדרך כלל רק האף). ניסיתי להניח בעזרתה מייקאפ נוזלי מאוד ומייקאפ יותר סמיך וזה גם עבד אבל הצריך המון זמן עבודה. היא דומה למברשת סיגמא F80 רק קצת יותר קטנה. מהממת! בהסתכלות שניה מצאתי שהיא מזכירה לי את מברשת 332 של ביוטיקר. כן ביוטיקר גדולה פי 2 מהבאפינג בראש אבל עדיין יש להן דימיון בביצועים.



Contour Brush- מברשת שמיועדת ע"פ סמנתה לקונטור\הייליטר. היא מעולה, מושלמת ומהממת בתור מברשת להייליטר שמצריך עבודה במרחבים קטנים. היא קצת מחודדת מה שמונע ממה לאסוף יותר מדי חומר. 
Pointed Foundation Brush - זאת המברשת הכי מאכזבת מכולן. היא שטוחה, קשה וממש לא נעימה. יותר מכך - היא יותר מידי גדולה לשמש כמברשת קונסילר וקטנה מידי לשמש למייקאפים ושניסיתי להניח איתה מייקאפ סימני המריחות נראו לעין ממרחק קילומטר. השימוש היחיד שמצאתי בשבילה זה להנחת מסכות פנים\חימר סמיכות, כמו למשל מסכת מנטה של המלכה הלנה
מחירו של הסט הוא 17.99 דולר, 72 ש"ח בערך. מלבד מברשת אחת - אני מרוצה מאוד מהסט הזה. 

הסט השלישי שבחרתי, היה הסט כחול\סגול. סט לעיניים הכולל 5 מברשות. 
Base Shadow Brush - מברשת שטוחה, קצת מחודדת. עובדת טוב בעיקר בהנחת צלליות רגילות. עם צללית קרם לא כל כך הצלחתי. אבל ניחא אני לא אוהבת צלליות קרם. 
Deluxe Crease Brush - אם החיתוך של דלוקס היה טיפה שטוח יותר היא היתה יכולה להיות מברשת קבוקי לעיניים. אבל היא לא. מכיוון שהיא עגולה ודי דחוסה אני משתמשת בה לטישטושים. אם יש לה עוד שימוש אני אשמח לדעת מהו. היא רכה בטירוף ואני ממש אוהבת להרגיש אותה על העפעף!

Accent Brush - היא נראת כמו מברשת פיצפונית שמתאימה לאיילינר אבל היא לא מספיק דקה ושטוחה. אני משתמשת בה להוספת זריקות צבע על קו הריסים העליון. להרטיב ממש טיפה, לקחת צבע ולעשות קו "איילינר" צבעוני וסגרנו את מראה העיניים. 
Brow Brush - מברשת שטוחה וזויתית לגבות. בהתחלה אכן השתמשתי בה לגבות, עד שבוקר אחד היה לי משעמם והשתמשתי בה להנחת איילינר ג'ל. למרבה הפלא - זה עבד. כן זה מצריך ידיים יציבות, אבל אם אין מברשת איילינר נורמלית בסביבה, brow brush יכולה לעבוד. והיא ממש חמודה. 
Pixel-Point Eyeliner Brush - מי החליט שזאת מברשת איילינר???!!! בתור מברשת איליינר היא אסון מהלך. אלף - היא לא מספיק קשיחה בשביל איילינר. בת - היא פשוט... עבה מידי! ואפילו עם יאיימו על החיים שלי אני לא אצליח לצייר איתה קו ישר ואחיד. אבל... בתור מברשת להנחה נקודתית של מייבש פצעונים היא מעולה. כי היא מכסה בדיוק את שטח הפצעון בלי למרוח יותר מידי חומר על שטח העור הנקי מסביב.

מחירו של הסט הוא גם 17.99 דולר, 72 ש"ח בערך. אני לא יכולה להגיד שהסט הזה עשה לי וואו ממש. אבל בכל מה שקשור לאיפור עיניים עם צלליות רק התחלתי את הדרך באמת ובנתיים הוא מספיק לי לגמרי.
בשורה התחתונה: אני מרוצה. אפילו יותר ממרוצה. במחיר של מברשת מאק אחת קניתי 11 מברשות רכות, איכותיות, סינטטיות שממש נעים להשתמש בהן. כן 2 מברשות נראות לגמרי לא קשורות אבל זה בסדר מבחינתי, כי בסוף נמצא להן שימוש. 
סה"כ הן עלו 55 דולר שזה 220 ש"ח + 4 דולר עלות משלוח.
היה לי גם את Expert Face Brush - שהיא המברשת המושלמת מכולן למייקאפים. למה היא לא פה? כי נתתי אותה במתנה לחברה שמורחת מייקאפ רק בעזרת מברשות בניגוד אליי שאני חסידת השימוש באצבעות, והרגשתי שאקספרט יותר טובה למייקאפים סמיכים שאני משתמשת בהם רק בחורף וחבל לי שהיא שכבה סתם במגרה. 


*אני חייבת להתוודות - מברשות פנים למינהן לא חסרות לי. גם זולות וגם יוקרתיות, מה שחסר לי זה החשק לנקות אותן, לכן במהלך כמה שנים אחרונות אני מגדילה לאט לאט את האוסף שתהיה לי כמות מברשות איכותיות שתספיק לשבוע שלם של שימוש (ואני מתאפרת בסיסי כל יום) כך שאני אוכל לקחת את כל המברשות ולחפוף פעם בשבוע. כן יש את מנקה המברשות אבל הוא לא מחליף חפיפה שבועית. אמרתי כבר שאני עצלנית? 
מצד שני עד לשנה האחרונה מיעטתי להשתמש בצלליות, סתם בשביל הדוגמא הייתה לי רק פלטה אחת של צלליות והייתי מוציאה אותה פעם בחצי שנה במקרה הטוב והייתה לי מברשת עיניים אחת. (לפחות באיילינר זה לא ככה) 
אז כן, השקעתי בעיקר ביצירת מראה עור אחיד ובריא עד כמה שאפשר וזה עדיין המטרה העיקרית שלי לצד רוטינת טיפוח. 
בכלל עד שמשכתי ומשכתי את הזמנת המברשות, הגעתי לעוצר הקניות שלי. ולא, לא שוברים עוצר קניות אפילו לא בשביל עוד הזמנה שווה מאייהרב. איך בסוף קיבלתי אותן? כמתנה מוקדמת ליום הולדת והווישליסט התקצר בעוד חמש שורות. תודות לאימא היקרה שלי שפשוט התיישבה, בנתה את ההזמנה ומסרה לי את הפתק שהגיע לתא הדואר כעבור שבוע.
אמא, אני אוהבת אותך! ♥♥♥ *

מקווה שהפוסט הזה עזר לכן לגבש החלטה לגבי המברשות של סמנתה צ'פמן. ואשמח לדעת מה אותן חשובות על המברשות? הייתן מרוצות מהקנייה או לא?
נתראה בפוסט הבא! xoxo

*גילוי נאות: המברשות נרכשו מכספי (של אימי) האישי.

11 комментариев:

  1. אחלה פוסט, יש לי את שני הסטים שיש לך.
    ועשית לי חשק רציני למברשת הסומק ואולי גם לסטיפלינג.
    המברשת פנים השטוחה שלא אהבת, משמשת אותי להנחת פודרה על הקונסילר עיינים. יש לה גודל מושלם לזה ומברשות גדולות יותר פשוט לא מגיעות לכל המקומות שהיא מגיעה (ובלי פודרה הכל יש נכנס שם לקפלים ונעלם).
    דווקא המברשות הקטנות ביותר בכל סט זוכות למעט שימוש יחסית - אני בהחלט הולכת לנסות את הרעיון של אייליינר בצללית צבעונית עם המברשת הקטנה של העיניים.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. תודה רבה :)
      איכשהו מעולם לא הייתי זקוקה לפודרה מעל קונסילר, אבל תודה על הרעיון. אני אזכור אותו.
      האקצנט בראש באמת טובה לזה. כי באמת שאין לי אישית כוח להתעסק עם איילינרים כל בוקר, ו"איילינר" מצללית מציל אותי. הוא לא יוצא דק מאוד אבל לא צריך להתעסק שהוא יצא ישר כי אני ממילא מטשטשת ;)
      אשמח עם תעדכני אין יצא לך.
      לגבי מברשת הסומק... לפעמים יש ימים שרוב איפור הפנים מונח רק בעזרתה ובעיניי זה מעולה! והיא כל כך משיית.

      Удалить
  2. סקירה נהדרת! פעם ראשונה ששמתי לב שאפשר להעמיד את הורדרדות, גימיק נחמד.
    את יודעת שאני רוצה את המברשות כבר זמן מה. מברשת הסומק תשמש אותי נפלא, יש לי סומק קרמי שהתאהבתי בו ועוד שניים בדרך כך שיהיה מעולה לאחוז במברשת עבורם. מ.אפ אני מניחה בידיים למעט מקרים מיוחדים, אך אניח מרבה להניח צלליות, ולא היה מזיק לי להרחיב את אוסף מברשות האיפור לעיניים. אם מדברים על עצלנות, ממש מתאים לי לזרוק אותן הצידה ולחפוף פעם בשבוע בלי להשפריץ עליהן מנקה מברשות. אין לי אף מברשת של מאק תאמיני? מסרבת לשלם את הסכומים הנדרשים (למרות שאשלם כפול עבור קרם שמתכלה) והתשובה ש"היא תשאר לך לשנים" לא עובדת עלי, כי אני אוהבת לחדש ולשנות. אז כן הפוסט שלך מפרט ומפתה. כן ישמח אותי להגדיל את האוסף. אבל משהו גדול ממני, קטנוני אולי, מונע ממני ללחוץ BUY באתר המאובק הזה.

    אמא שלך נהדרת, ראשית כי את מקסימה והלו היא גידלה אותך, שנית כי נתנה לך אנרגיות להמשיך בעוצר. אז מזל טוב יקירתי, תתחדשי :)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. אימא שלי מדהימה! לא יכולתי לבקש אימא טובה יותר... פשוט קמתי יום אחד וחיכה פתק מדואר, כמעט בכיתי :) כי היה ממש קשה עם העוצר בהתחלה.
      תודה על הפירגון. השתדלתי באמת עם הסקירה. תאמיני או לא כל פעם שאני מוציאה את מברשת מאק, נצבט לי הלב. 300 ש"ח?! ולא אני לא קמצנית וכן זו מתנה אבל אני יודעת כמה יכולתי לקנות בסכום כזה או לחלופין לקבל מתנות שישמשו אותי הרבה יותר.. ביזבוז לגמרי מיותר (ולמה לא שמו פתק החלפה במתנה למה?) אני גם מוכנה לשלם יותר עבור טיפוח, או הגנה משמש או משהו שיטפל לי בעור הפנים שלי. אבל מברשת? לא.
      אני יודעת שאת רוצה אותן, תקני! הן יתנו תמורה לכל אגורה שתשלמי עבורם. והן באמת שימושיות. במיוחד הורודות *לבלבלב*. לגבי "תישאר שנים" הייתי מערערת על כך, כי גם האיכותיות ביותר יש מצב שיתבלו. אני מבינה את ההיסתייגות שלך מIHERB אבל באמת שאין לכך סיבה.
      כן אנחנו הבחורות העצלניות... בקושי הרמתי את עצמי לחפיפה השבועית. לפחות התייבשו סופר מהר))
      לגבי סומק קרמי, לי יש רק אחד, אז הייתי מחפשת עוד סקירות או שואלת. את מרינה למשל. חחח

      Удалить
  3. כיף לקרוא אותך :)
    המברשות האלה נראות מעולה ואני מתה להתנסות איתם .נראה לי שזה יקרה בקרוב....

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. תודה! מזמן לא כתבתי (חפרתי יותר נכון), אני מקווה שזה באמת כמו נסיעה על אופניים משהו שלא שוכחים :)))
      תומכת לגמרי בריכשתן...

      Удалить
  4. פוסט מעולה!
    המברשות הללו מצדיקות כל מילה שאומרים עליהן!
    יש לי את הסטימפלינג בראש ואני שוקלת להזמין את כולן!!
    היא מעולה למריחת סמקים קרמיים והפלוס הענק מבחינתי (מעבר לרכות) זה שנורא קל לנקות אותה!
    רואים שאת נהנית מהן:)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. תודה!
      הייתי אפילו אומרת שאני נהנת מהן יותר מידי!
      אם אנחנו מדברי על כל הוורודות שיש - אז בהחלט השקעה משתלמת. גם הסט הצהוב נכלל בקטגוריה.
      מעבר לחפיפיה (אני חושבת שהחפיפה קלה כל כך מכיוון שהן סינטטיות) אני יודעת שקיץ עכשיו, אבל אני בחיים לא פגשתי מברשת שמתייבשת לגמרי תוך 15-30 דק' ואלה כן!

      Удалить
  5. טרם רכשתי את המברשות המהוללות של סאם.
    אני חושבת שהכי מעניינות אותי כרגע מברשת הסטיפלינג דווקא להנחה של סומק נוזלי ולא של מייקאפ
    כיוון שמייקאפ לאחרונה אני מעדיפה למרוח עם הידיים.
    מברשת נוספת שמעניינת אותי היא או הבייס או הדלוקס קריס (לא זוכרת מי מהן :)) ראיתי שהאחיות מניחות איתה קונסילר אבל אני חושבת שראיתי שהן גם מטשטשות איתה
    בקיצור, מעין "217" כזו - שזו המברשת האהובה עלי! יש לי כזו של מאק ו 3 (!) חיקויים שלה של סיגמה.

    המחיר של המברשות ללא ספק שווה!!!

    אני בדיוק כמוך, מכל מברשת שאני אוהבת יש לי כמה עותקים בדיוק בשביל שאנקה רק בסופשבוע :)
    יש לי כוס למברשות המלוכלכות. אני חופפת אותם בערך פעם בשבועיים שלושה
    שזה אומר בדר"כ אחרי 2-3 שימושים (שביניהם ניקיתי עם מנקה המברשות)
    פשוט לפעמים אני בכלל לא עושה איפור עיניים כי אין לי כוח, או מורחת עם האצבעות.. (מייקאפ בטוח, אבל לפעמים גם סומק ושימר)

    ואו! איזה אמא חמודה ומפנקת!!!! :)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. מיטל, אני ממש מצטערת! ראיתי את התגובה רק עכשיו... הבלוגר החליט להתנהג כמו שבא לו בימים האחרונים...
      אימא שלי ממש משהו משהו ;)))

      אני אומרת תלכי על הוורודות, הן הכי טובות ומושקעת בהן הכי הרבה מחשבה, כמו שזה נראה עכשיו.
      לגבי סוג של "217" אני חושבת שאם היו יוצרים הכלאה בין בייס לדלוקס זה היה הכי טוב והכי דומה למקור. 3??? פידבק ענק.

      אני לא מסוגלת לראות אותן מלוכלכות זה שובר לי את הלב! אז אני ממש מכריחה את עצמי לחפוף אותן כל שבת ושבת.
      לגבי המנקה המברשות - את משפריצה אותו בשפריצר או טובלת את המברשות?

      בחום הזה אני בקושי גוררת את עצמי למקלחת, שלא לדבר על איפור עיניים. מסקרה וסיימנו עם העיניים!

      Удалить
  6. wow,looks great :) even if I can't understand what you're writing I think your blog is great.i love real technique's brushes :) keep up the amazing work, dear. and feel free to check out the latest post on my fashionblog as well, if you like :)

    xoxo

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

    ОтветитьУдалить