04.03.2012

M.A.C - גם בבאר שבע יש חגיגה.

אני חושבת שאין בחורה בארץ שלא שמעה על מאק, גם ההתעניינות שלה באיפור, טיפוח וכל שאר הנוגע בנושא היא מינימלית. 

אני לא מסוג הבחורות שכל מגירת האיפור שלהם מורכבת ממוצרי מאק, למרות שאני כן משתמשת בכמה ממוצרי הבסיס שאני מאוד אוהבת. 
לכן כשראיתי בפייסבוק הודעה שבבאר שבע סופסוף נפתח סניף מאק ועוד בקניון הנגב... שמחתי הייתה כמעט זהה לאושרי ביום שבו נבחרת ספרד הפכה להיות אלופת עולם בכדורגל. שזה אומר - חגיגת נפש.

היום באתי למאק רק במטרה לרכוש סומק, אבל כידוע - לצאת ממאק עם משהו אחד זה רק אם דחיית הסיפוקים זה משהו שהוא הרגל. ולא, לא אצלי. 
גם מה שכן, החתולה היקרה שלי ריסקה לי את הפודרה prep&prime שהשארתי בטיפשותי על שידת האיפור (איך מלמדים אותה לא לגעת?! איך? וגם לB2M אין לי מה להחזיר...), אז בנוסף לסומק גם פודרה נרכשה וגם ברונזר שלא יזיק כי מסתבר שאני כבר לא NC25 אלא שהפכתי להיות שלגיה לגמרי - NC20. מה הפלא שפייס אנד בודי שיש לי כבר לא מתאים לי?((( 

מעבר לסניף הענק, ומספר הבנות הרב בהתאם, הכי שמחתי להכיר את עדי. הרושם שקיבלתי מההיכורת הפייסבוקית היה נהדר. אבל עדי בחיים היא עוד יותר מדליקה. אולי זה היה התזמון הסופר נכון (כשבאתי עדי ניקתה מברשות), שבגללו סמכתי על עדי בצורה מספיקה בשביל לתת לה לאפר אותי, מה שאני כמעט ולא נותנת לאף אחד לעשות בגלל טראומת ארוכת שנים של דיילות הסופר פארם. לא שחס וחלילה אני משווה. 

הרכישות שלי מהיום: 
- Prep&Prime Transparent Finishing Powder 
הפודרה השקופה שהופכת כל איפור למושלם. בתור אחת שמשתמשת בפודרה הזאת כבר כמעט שנה וקצת כן היא בהחלט שווה כל שקל מה139 ש"ח, גם מכיוון שאם מיסי יקירתי לא הייתה מרסקת לי אותה סביר להניח שהייתה מספיקה לי לעוד שנתיים לפחות, כי אחרי שימוש אינטנסיבי ממש לא ראיתי שהכמות הפכה להיות קטנה יותר.

- Powder Blush בשם Style
סומקים ורודים לא חסרים לי, אפילו אפשר להגיד שיש לי יותר מדי סומקים בגוון  הוורוד הנקי. והאמת די מאסתי בסקלאת הוורוד והתחלתי לפזול לכיוון הקורליים והכתומים שאין לי. 
הסומק שלקחתי (בהמלצת עדי כמובן :-)) הוא בגימור פרוסט וצבע אפרסקי כתמתם עם צל זהוב. נראה מעולה על קספרית כמוני ומעולה לא פחות על אמא שלי שהיא הרבה יותר כהה בהשוואה אלי ועם עיניים אפורות. צבע מוצלח ביותר, אני רק מקווה שאם אשתזף לא אצטרך לשים אותו בצד.

- והאחרון Bronzing Powder (מאט)
ברונזר כאמור. עד השנה הזאת מעולם לא חשתי שאני באמת צריכה ברונזר. כן היה לי איזה ברונזר no name, כן השתמשתי מדי פעם, אבל לא יותר מדי. כי איכשהו תמיד הצלחתי לשמור על השיזוף הקל שהשנה הזאת נעלם לגמרי ולא מראה סימני חזרה. ולראות פרצוף לבן סוג של "אני בת אצולה" לא בא בחשבון.

והרכישה החשובה מכולן - היכרות עם עדי! 
אני תמיד שמחה לפגוש אנשים שהכרתי דרך הבלוגוספרה. 
זה תמיד כיף בלתי נורמלי לחבר את הפנים שרואים בתמונות, את האופי שמרגישים דרך הפייסבוק\הבלוג לאדם האמיתי ולגלות את הדומה והשונה. 
איכשהו בהיכורת מהסוג הזה מרגישים כאילו שמכירים מחדש את האדם שלא ראינו שנים. ואני אישית חושבת שזה מדהים. 
ועדי היא מדהימה. כל מילה נוספת מיותרת.

עדי ואני.
פוטושופ אין, כי אין לי גישה אליו

*צילומים של הרכישות יעלו בהמשך, כשהמצלמה תחזור מתיקון

2 комментария:

  1. אין ספק שאת זריזה, הסניף רק נפתח וכבר התייצבת :)

    תתחדשי ותעדכני ממה את הכי מרוצה.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. אפרת, ברור שהתייצבתי)))) רק המחשבה שאני לא אצטרך יותר לנסוע לאשדוד\תל אביב או למסור את רשימת הקניות של מאק לחברות ואז להמתין עושה אותי מאושרת... וגם רציתי לערוך היכורת))))
      בדיוק כמו שאני אהיה בת"א בפעם הבאה אני אנסה לתפוס אותך לכוס קפה))

      מהפודרה השקופה אני סופר מרוצה, אבל אני כבר בשימוש שוטף איתה די הרבה זמן אני רק הולכת לדחוף אותה עמוק למגירה אחרי השימוש, שהתאונה לא תחזור על עצמה חחחחח
      לגבי השאר אחרי חודש שימוש אינטנסיבי אעשה פוסט סקירה נרחבת.

      Удалить